Glinianka

Na stronie nepomuki.pl zamieszczono informację, iż w książce, opisującej działania partyzantów w czasie II wojny światowej w okolicach Glinianki, jest fotografia, na której widać (...) białą murowaną kapliczkę słupową z figurą Jana N. w półokrągłej wnęce. Nie wiadomo, gdzie powstało to zdjęcie i czy kapliczka jeszcze istnieje. [źródło, fotografia]
 
 
 
 
Ponieważ przejeżdżałam przez Gliniankę, szukając innych miejsc nepomuckich, zrobiłam kilka fotografii na pamiątkę mojej tam bytności.
j



Adnotacja:
  • fotografia kapliczki świętego Jana Nepomucena (o nieznanej dokładnej lokalizacji);
  • lokalizacja: Glinianka (okolice), gmina Kołbiel, powiat otwocki, województwo mazowieckie;
  • data wykonania fotografii: 19.09.2019 r.

4 komentarze:

  1. Jezus Miłosierny z obrazu w formie figury - ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się drewniana kapliczka i jeszcze żywe kwiecie ma u stóp.
    Słonecznikowe drzewo też mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żywe kwiatki, i to w dodatku w takiej ilości, zdecydowanie dodają uroku. Pomysł ze słonecznikami bardzo fajny.

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz ślad. Dziękuję:)