Nepomucen z Rzeczycy Długiej

Kolejnego nepomuka znalazłam przy drodze. Oczywiście zatrzymałam się przy nim w ostatniej chwili, niemalże z piskiem opon.



Ale jak można nie stanąć, kiedy biel figury tak pięknie się odcina na tle błękitnego nieba?



Na szczęście, dzięki inskrypcji fundacyjnej, umieszczonej na cokole, wiedziałam, gdzie jestem.


Adnotacja:
  • figura świętego Jana Nepomucena;
  • lokalizacja: Rzeczyca Długa, gmina Radomyśl nad Sanem, powiat stalowowolski, województwo podkarpackie;
  • data wykonania fotografii: 05.2018 r.

6 komentarzy:

  1. Fajnie sobie pod tym dębem stoi ten Nepomucen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwony samochodzik i biały Nepomucen, fajne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwone autko pozwala mi dotrzeć tam, gdzie kiedyś byłoby to niemożliwe.

      Usuń
    2. No bo autka tak mają, czy to czerwone, żółte czy niebieskie, że niezwykle pomocne są. Najfajniejsze ze wszystkich są oczywiście...czerwone :)

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz ślad. Dziękuję:)