Nowy Sącz_Zawada

(...) jest tu rzeźba Jana N. autorstwa Mieczysława Bogaczyka związana z kościołem budowanym w latach 60-tych... [źródło

Wnętrze kościoła zwiedziłam dokładnie, ale rzeźby świętego Jana Nepomucena nie znalazłam







Po obu stronach nawy głównej są umieszczone bardzo ciekawe wyobrażenia polskich świętych.

Adnotacja:
  • rzeźba świętego Jana Nepomucena;
  • lokalizacja: Nowy Sącz_Zawada, kościół pw. Matki Bożej Bolesnej, powiat nowosądecki, województwo małopolskie;
  • data wykonania fotografii: 29.04.2023 r.

4 komentarze:

  1. Rzeźby faktycznie ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bardzo architektura kościoła, prosta bryła nawiązuje do regionalnego budownictwa, ale nie powiela. Na stronie parafii znalazłam zdjęcia z budowy kościoła
    http://www.parafiazawada.pl/index.php/galeria/kosciol-i-kaplice/event/kosciol-i-kaplice/2014-01-03_kosciol_budowa
    Rzeźby w kościele w bardzo ciekawej stylizacji, proste tak jak i bryła kościoła, nie powielają żadnych wzorców, nadają kościołowi unikatowy wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link. Bardzo ciekawy materiał fotograficzny.

      Usuń

Miło mi, że tu zaglądasz i zostawiasz ślad. Dziękuję:)